Skolan

Sitter och väntar på att italienskan ska börja, bara en timme kvar nu.. Hade sovmorgon till 12 idag :) riktigt skönt faktiskt..!
Dagen började med en psykologi-lektion.. Fick veta hur det gick på provet som jag gjorde för två veckor sen eller när det nu va.. Minns inte.. Hursomhelst, både själva provet och återblicksdelen gick väldigt bra! Så nu ska jag bara göra det lilla provet i socialpsykologi och någon MVG-uppgift så har jag mitt MVG! Är troligtvis inte så svårt.
Måste prata med min italienska-lärare om det sista provet för den här terminen, jag missade ju det i fredags eftersom jag va sjuk.. Så ska fråga om jag kan göra provet nu på onsdag istället! Men det går säkert bra, för hon brukar va riktigt schysst när det gäller allt..
Efter italienskan ska jag ta mig hem och plugga på till psykologi-miniprovet som jag hade tänkt göra imorrn, så jag får det överstökat! Låt mig se.. Vad mer har jag att göra innan jullovet.. Justeja, ett arbete i geografin ska in. Men det kommer gå bra, är inte så svårt! Det enda svåra i det hela är att faktiskt sätta sig ner och göra klart skiten, haha..
Nästa vecka börjar jullovet, härligt med lov! Och så kommer Marko hem :D äntligen, äntligen, äntligen! Jag längtar som en tok tills dess!
Nu ska jag väl ta och surfa runt lite i väntan på att få börja min sista lektion för dagen.. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback