Nu..

..är jag klar med pluggandet! Har läst igenom häftet några gånger och kollat igenom dom förra häftena och jag känner att jag kan det där med psykologi! Hehe.. Så ska väl softa till 09.50 då vi i min grupp skulle mötas utanför skolan för att gå bort till intervjun.. Äntligen får vi ha den! Han har varit upptagen i flera veckor så vi har inte fått tag i honom.. Tur att vi fick intervjun innan jul åtminstone! Hade varit ganska jobbigt att ha den efter jul, för då hade vi varit tvungna att skjuta på vår deadline och jobba med massa annat samtidigt.. Ja det hade bara varit allmänt jobbigt. Undra när vi kommer hinna sammanställa svaren från intervjun då? Med tanke på att idag är sista riktiga skoldagen och jag har i alla fall fullt upp ända till 14.30-14.45 nån gång.. Vi får lösa det! Vi måste ju sammanställa svaren så att alla har fått ungefär samma uppfattning av vad han sagt, så att alla inte skriver helt olika saker om själva företaget i våra respektive projekt sen, hehe..
Nåväl, ska se ifall jag hittar någon medlem ur min grupp och så får jag väl diskutera detta med alla sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback