Jaha..

..nu plågar jag då mig själv med att faktiskt vara i skolan fastän jag knappt kan prata..suck.. Men vill ju som sagt inte missa studentmössprovningen.. Nåväl, så kan det va.. Hade geografi nyss, vi ska göra ett arbete som ska in innan jullovet. Bestämde vad jag skulle göra mitt arbete om, det blir nog bra i alla fall! Allt jag gör blir bra!

Har inte sagt nåt till Angelina idag, men det beror ju på att jag inte kan prata. Hon har heller inte sagt nåt till mig, vet inte varför riktigt, för såvitt jag vet så kan hon prata. Eller ok, hon sa "tack" då jag gav henne en påse godis. Nåväl.

"Pratade" med min svensklärare nyss också, eller ja, jag försökte få ur mig några ord för att förklara att jag inte dyker upp på svenskan idag. Men han förstod vad jag ville få sagt och sa att det va lugnt. Ska väl ta mig ner till receptionen om en stund och meddela dom om att jag går hem så fort jag provat studentmössa.

Jag kan knappt förstå att den här terminen snart är slut.. Tiden har gått så fort, men ändå så sakta. Två veckor och två dagar. Det är inte länge kvar! Ska bli riktigt skönt med lov, det behövs verkligen..! Men det bästa med att jullovet närmar sig, är ändå att för var dag som går, så kommer jag en dag närmare till att få träffa min underbara älskling igen.. Jag längtar så oerhört mycket! Snart snart snart.. Tiden går inte tillräckligt fort!

Nu ska jag iväg och fixa några saker. Ha en fortsatt trevlig dag allesamman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback