Intervjun..

Ja intervjun gick väldigt bra! Först när jag såg snubben vi skulle prata med, Sven Erik, så trodde jag att han skulle va en sån där gammal tjurgubbe! Men icke då, jag hade så fel så! Vilket bara är positivt. Han va väldigt positiv och ville gärna att vi skulle komma med några förslag sen när vi är klara med våra rapporter, så det va ju trevligt. Kul att han va så informativ och hade en bra inställning i alla fall! Och han hade bra svar på våra frågor också, det tycker jag åtminstone.
Efter intervjun var det dags att äta lite, det va skinkfrestelse på menyn idag.. Det va helt okej faktiskt! Lite för salt tycker jag men man kan ju inte göra så att alla älskar maten! Nåväl, det va ätbart hehe.. Hade åtminstone trevligt sällskap vid lunchen vilket faktiskt va en ganska bra kompensation för den salta maten, haha..
Snart ska jag ha sista lektionen för det här året! HÄRLIGT! Efter det så ska jag bara göra mitt psykologiprov och sen är det LOOOOOOOV! :D Så nu i eftermiddag har jag påbörjat mitt jullov, så underbart det känns! Snart så..
Och nu är det bara två dagar kvar tills Marko är hemma igen! Eller inte ens två hela dygn, jag längtar som en tok!
Ha en fortsatt trevlig dag! Det ska jag ha i alla fall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback