I skolan..

Fick skjuts av kära mamma till skolan.. Kom upp till geografi-salen och tänkte slå mig ner för att ha lektion.. Så frågar en tjej i min klass ifall jag också ska göra muntligt prov.. Då sa jag nej det ska jag inte.. Då sa hon att då ska inte du va här, för du har sovmorgon.
Vilken annan morgon som helst hade jag nog blivit lite sur över att jag inte fått veta att vi som gör ett skriftligt inlämningsarbete har sovmorgon, men inte denna! Idag blev jag faktiskt ganska glad över det för nu fick jag ju tid över till att plugga på psykologin, eftersom jag har prov i eftermiddag! :D Så idag passade det perfekt med en sovmorgon som jag inte hade någon aning om att vi hade, hehe. Det hjälpte mig ganska mycket att inte veta, hade jag vetat så hade jag just nu legat hemma i sängen och sovit.. Och missat pluggtid, men ICKE! För här sitter jag nu och skriver blogg, ska alldeles strax bege mig för att läsa psykologi! :)
Vi har en intervju med en gubbe idag också, gubben från företaget som vi håller på med i projektet i marknadsföringen. Okej, den där meningen makes no sense! Men ändå, skitsamma jag orkar inte ta bort det hehe..
Nej nu ska jag iväg och plugga och få MVG i psykologi! Adjö och ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback