God kväll!

Vilken härlig kväll det är! Första kvällen på jullovet.. Det finns bara en grej som kan göra det bättre och det är att få hålla om Marko! Men snart får jag göra det också..! Underbart!
Jag gjorde ju psykologiprovet tidigare idag. Jag började med det vid 13.20 och höll på ända till 15.00! Helt sjukt! Jag skrev hur mycket som helst på varje fråga.. Kändes sjukt med tanke på att jag nog skrivit så mycket på någon av de förra proven, haha.. Nåväl, det gick nog bra i alla fall! Kändes riktigt bra måste jag säga.
På svenskan (c-kursen) hade vi en liten jeopardy på det vi lärde oss när vi hade svenska b. Och en tjej i vår klass, Elin, hon kom verkligen ihåg sjukt mycket! Hon kunde typ allt! Shit, vilket minne hon har säger jag bara! Blev rätt imponerad ändå, hehe.. Om ändå jag hade ett sånt minne! Haha.. Det va ganska kul ändå, tur för mig att jag va med i hennes lag ;) De enda svaren jag kunde va Hemingway, som jag inte försökte svara på eftersom en annan i mitt lag gjorde det, och Edgar A. Poe men det andra laget hann före mig innan jag ens hann upp med handen.. Haha! Nåväl, det va väl roligt i alla fall. Ganska skönt avslut på skolåret!
Mamma kom och hämtade mig från skolan. sen så hälsade vi på en väninna till henne och sen åkte vi och handlade lite julklappar. Eller rättare sagt hon handlade julklappar, jag är ju redan klar med inköpen! Skulle dock behöva köpa en ram..
Sen när Marko kommer hem ska han nog köpa julklappar också, tror jag i alla fall! Och under helgen ska vi göra en liten roadtrip, så kommer vi hem på söndag kväll då vi troligtvis ska sova hemma hos honom! Myyyys!
Nej nu ska jag glo på Bonde söker fru och bara njuta av att jag har lov! Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback