God afton!

Nu har jag klickat hem en tröja till mig och en skjorta (som jag ska ge bort i julklapp) från H&M online-shop! Leveransen sker redan nästa vecka, vilket är rätt nice! Nu ska jag bara köpa julklapp till pappa och syster, sen är jag klar med julshoppandet! Det känns ganska bra faktiskt!
Imorrn blir det en sväng till storstan, där lär jag nog hitta något till båda två! Om jag inte hittar nåt, då blir jag faktiskt ganska förvånad..! Annars ska jag nog inte göra särskilt mycket i helgen, vila ännu mer så jag kan gå till skolan på måndag!
Men nu ska jag nog surfa runt lite på nätet och sen ska jag väl glo på tv tills jag somnar. God natt!

Kommentarer
Postat av: inmood

Härligt att vara klar med julklappsköpandet.

Postat av: Eija

Skoj att jag hitta dig här, o att du skriver blogg :O Jag har en känsla att jag varit inne här innan.. Hjälp. Jag har inte ens köpt några julklappar än. Så svårt. Men men, fin blogg :P Ha det!

2007-12-09 @ 15:37:28
URL: http://ingaproblemalls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback