Dålig uppdatering..

Ja det har varit ganska dålig uppdatering de senaste dagarna märkte jag nu.. Men så kan det va ibland! Idag kom jag hem ganska tidigt och tänkte plugga psykologi, har prov imorrn.. Så kollade jag på klockan och såg att den slog Våra bästa år precis då så jag la mig i soffan istället och glodde på det! Haha.. Så nu har jag hur som helst fått lite gjort, tänkte väl plugga lite mer sen om en stund.
Har ju som sagt köpt alla julklappar, men har inte slagit in alla än.. Ägnade mig åt lite sånt idag också så har bara några få klappar kvar att slå in.. Skönt att ha det avklarat! Och snart jullov! Snart är det julafton också, men julkänslan har inte anmält sig för tjänst ännu! Hehe.. Den känslan dyker väl upp när Marko kommer hem! Han är det enda som saknas för tillfället.. Men snart så är vi med varandra igen! Längtar!
Julafton är väl inget speciellt för mig längre egentligen, men det blir ändå så himla kul eftersom barnen älskar julen! Man minns ju när man själv va liten, hur glad och förväntansfull man va på julaftonen! Så det ska bli riktigt mysigt..!

Nej nu ska jag väl sluta skriva här och plugga..! Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback